P&A tour @ Monokrom, Kalmar.

' Igår åkte vi till Kalmar & såg på Herbrightskies, Chemical vocation & Adept. Helt sjukt underbart. Skulle åkt med Emelie men hon blev sjuk så drog jag med Isabella ist. Vi fick Jocke i CV att prata med henne i telefonen, sen fick vi Pierre att ge henne autograf. "Så synd att hon inte kunde komma. >:" Det var ju sött. En tröja köpte vi åt henne oxå, precis den hon ville ha, så nu kommer hon att älska oss för evigt. Adept spelade ju sist, och när det var deras tur trodde jag att jag skulle svimma, började darra som fan. I början spelade dom någon hiphop & alla började "vifta" (fel ord, men vafan) upp och ner med armarna i takt, så det var sjukt grymt, för sen började de med typ .. gah, går inte beskriva, vet inte vad jag ska skriva lix. Btf gjorde iaf så i Sverige, när de kom hit. Se här:


Det roliga var att när de spelade (Adept) så kom Robert lite mer ut åt kanterna, det var sjukt kul för vi stod ju längst fram så det var bara att sjunga. Fast ah, jag gjorde väl det någon gång, vågade inte rikigt. Om ni ville veta!
& Isabella blev nästan slagen i huvudet med gitarren när HBS spelade. Hahahah.
men vafan, det var sjukt kul!

Den 30 April ska vi göra om allt igen, fast då är Emelie med, och det är i Norrköping ist.

Bilder:

Herbrightskies:


Chemical vocation:


Adept:


En sjukt trött Maja dagen efter:


Jag borde sätta mitt namn på vissa bilder såg jag nu, speciellt på den första & den andra CV-bilden, de var sjukt snygga! Så om några nolifers skulle få för sig att sno bilder, ge fan i det. Fråga först!

Kommentarer
Postat av: Isabella

ASO SHIT DET VAR SÅ SJUKT KUL!

Synd om emelie bara ju, men hon blev ju glad iaf! :*

btw jag orkar inte heller sätta namn på mina bilder. ehe. §§



ily.

2009-04-05 @ 11:52:26
URL: http://blackrose.blogg.se/
Postat av: Emelie.

åh, så nära ni var!

jag ville vara där vafan. men den 30'e blir sjukt kul. :)



jag snor CV-bilderna? jag ska inte lägga ut dom, jag lovar. och om jag skulle göra det, så skulle jag skriva att det är du som har tagit dom. §



tack för att ni ringde och allt!! ni gjorde verkligen min dag.

jag älskar er.

2009-04-05 @ 11:56:28
URL: http://wakethedead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0