Now I'm crawling away cuz the stress has killed me

Innan vi åkte till Florida så gjorde jag allt som skulle göras, nästan. Har ändå rätt mycket kvar att göra. Jag kommer aldrig att orka med det. Anyway, det jag skulle säga var att de skickade mina betyg idag. Det var som att djävulen knackade på dörren & ville dra med mig ner till helvetet. Helt ärligt.
Jag har sådan jävla ångest. De har sänkt mina betyg nu. Ibland känner jag att jag inte borde ha åkt, men jag ville verkligen det & nu har jag gjort det, så det finns inte så mycket att ändra på, & det var så jävla kul så, ah. Det var min första rediga semester utomlands.
Den sista veckan sov jag nästan ingenting. Jag pluggade hela tiden, konstant. Minns den knappt, för jag sov halvt hela dagarna, men mina inlämningar blev bra & mina prov likaså.
Jag var borta sista dagen för att jag verkligen behövde sova & jag kunde inte tyskaprovet. Jag hade suttit med det hela natten & knappt fått någon sömn & jag kände bara att jag kan verkligen inte gå idag, det är inga viktiga lektioner på fredagar, & jag kan inte provet. Jag kommer bara att få IG.
Sedan förstår jag inte varför jag blev sänkt i religionen. Jag trodde att jag kanske, med stor chans skulle bli höjd till MVG? Jag hade VG innan vi åkte, men nu fick jag bara G. Den inlämningsuppgiften jag gjorde var bra, mycket bra! Om jag får säga det själv. Men inte tillräckligt bra tydligen.
Det känns som att jag har svikit mig själv, på något sätt.
Om jag inte kommer in på den här skolan så vet jag verkligen inte vad jag ska ta mig till. Då kan jag bara bli en knarkare & knarka bort mitt liv, typ.
Den har den absolut rätta linjen för mig, allt känns helt rätt! Lärarna är hur snälla som helst & rektorn är så jävla grym. Han är ju rätt ung så han förstår sig ju på oss ungdomar. Jag har vänner där, & även mina bästa vänner som också kommer att börja där, & även de som har gått där. Det kan inte bli bättre.
Detta brevet kändes som ett hårt slag i magen.
Jag har gjort allt jag har kunnat, sedan 8:an, & nu detta.

I need to see my dreams as I close my eyes,
Remembering nothing and begging for light.

Kommentarer
Postat av: Isabella

<3



Kommer inte jag in så dör jag.

2009-12-30 @ 22:38:26
URL: http://blackrose.blogg.se/
Postat av: Amanda

du är en riktig riktig riktig riktig jävla kämpe.

enligt mig slet du enormt hårt med skolan och jag kan inte förstå hur i all världen du ens orkade.

jag tror på riktigt att dom anställda på din skola är helt jävla sjuka i huvudet. du förtjänar superduperbra betyg! seriöst, vadfan. jävla cpvärld.

2009-12-31 @ 00:02:05
URL: http://clowner.blogg.se/
Postat av: Emelie

Alltså jag håller med Amanda.

Vimarlärarna är verkligen cp.

Du pluggade ju fan 24/7, kändes det som. Det skulle jag aldrig ha orkat. Jag pluggar nästan aldrig och jobbar knappt på lektionerna. Ändå har jag ganska skapliga betyg.

Hade du gått på AL hade du haft VG och MVG i alla ämnen. Helt seriöst. Du och min syster aso...det här kommer låta väldigt töntigt, men jag beundrar verkligen er och er kämparglöd. Jag önskar att jag var ens hälften så motiverade som er.

2010-01-01 @ 17:20:45
URL: http://wakethedead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0