' 1/8 - 08.

' Jag saknar Yran något så otroligt! Men mest av allt saknar jag Neverstore. Åh. Jag vill se dem live igen. Jag älskar att se band live. Det är en sån härlig känsla, när folk trycker dig mot stängslet, när man sjunger med i alla låtar. Åh, man är så lycklig! Man vill aldrig där ifrån.
Hade inte den där tjejen trängt sig in till vänster om mig så hade jag fått Jacob's plektrum, som han bokstavligt talat spottade ut!
Men, man fick ju träffa alla sen, ta kort & få autografer, så det var mysigt. Sen tjöt jag lite.
Helt fucking underbart var det!



© by Emelie.

Kommentarer
Postat av: Emelie

awawaw! :*

dom sa ju att de kanske kommer till Yran i år också, isf får du se dom igen. :>

för du ska med i år också va? :o

§§ <3

2009-02-20 @ 10:45:02
URL: http://wakethedead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0