Allt jävla tjat om Craig - mina åsikter.

' Jag blir så trött på allt tjat om att Craig är så dålig i Escape the fate och att Ronnie ska sjunga istället för honom, men hallå, han sitter i fängelse! Vad är det ni inte fattar? Han knarkade, så nu får han sitta i fängelse i fem år, och enligt mig så är Craig så sjukt duktigt & han passar verkligen i etf, inte nog med att båda banden (Bless the fall & Escape the fate) är nöjda med hur det blev, Craig har fortfarande kontakt med btf & de är vänner, Ronnie är vän med honom oxå, och etf är vän med Craig & med btf. Och jag menar, inget av bandet har problem med hur det blev. Sen så har han ju närmare hem till sin dotter nu när han spelar i etf. Ja, alla vann på att han bytte.

Och sen allt detta med att han sjunger så jävla dåligt, det tyckte inte de flesta när han sjöng i Bless the fall, nehe, så hans röst bara förändrades & blev skitkass så fort han bytte band? Om Craig skulle ha tackat nej, skulle etf ha stått utan sångare, om de inte hade hittat någon annan vill säga, är det bättre?
Jag tkr att det verkar som om alla som är escape the fate-fans, tkr att det var mkt bättre då Ronnie var med, alla "hatar" lix Craig, jag tkr det är rätt synd, eftersom att han har sån sjukt bra röst. Och eftersom att bandet är nöjda med beslutet. Omar lämnade ju bandet pga Ronnie. Sen fattar jag att man tkr att det är jobbigt att de har bytt sångare, det skulle jag oxå ha tyckt om det hade varit th, för nu gillar jag inte etf lika mkt som th. Det går inte att jämnföra. Iaf. Man borde ge Craig en chans.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fast det var några månader sen jag hittade den. ;>

2009-03-16 @ 17:23:22
Postat av: Emelie.

oj. :<

kommentaren innan var från mig. :*

2009-03-16 @ 17:24:16
URL: http://wakethedead.blogg.se/
Postat av: Emelie.

Så blir det för alla band som byter sångare. Det går liksom inte ersätta den som sjöng i bandet innan. Men jag håller med dig. Craig har sjukt fin röst och den passar jättebra. Och jag tycker att det nya albumet är bättre än dom tidigare tbh.

2009-03-16 @ 17:28:00
URL: http://wakethedead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0