Tokio hotel - EMA 09!

' Ja, de vann! 3 gången i rad. Det är fan underbart! Jag tror inte att ni förstår hur glad jag är just nu. Deras uppträdande var perfekt. & deras tacktal var riktigt jävla fint!
Jag är nog jävligt känslig, för jag började gråta då de spelade "World behind my wall". Jag insåg att jag faktiskt skulle se de live. Det är bland de bästa som kommer att hända i mitt liv.
& att de vann igen, jag grät. IGEN. Men det är ju sjukt. De vann över Green day, som har hållit på hur länge som helst!
Sen måste jag bara säga, att precis när de hade vänt ryggen om & var klara med tacktalet började folk bua. Hur moget är det!? Jävligt fegt var det, om jag får säga det själv. Om ni nu måste bua (vilket i sig är jävligt onödigt det oxå, såklart!) så kan ni väl göra det då de kommer upp på scenen. Vad är ni rädda för? Vågade ni inte bua då de kollade på er? Det är som att sparka på någon som ligger ner. Det är omoget. Visa lite respekt förfan.
Jag älskar er.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Så jävla vackra verkligen. Och så jävla underbara.

Jag blir så jävla arg på folk som buar.

Så äckligt omoget, så jävla äckliga är dom.

Vad vill dom få ut av det? Väx upp förfan, jävla horor.

2009-11-06 @ 00:26:55
URL: http://clowner.blogg.se/
Postat av: Isabella

Dom är underbara.

Alla som buade är jävligt avundsjuka.

2009-11-06 @ 18:18:13
URL: http://blackrose.blogg.se/
Postat av: Emelie

Fast de buade när Bill började prata också... bah att då hördes det inte lika mycket eftersom alla fans skrek så jävla högt samtidigt.

Men jag håller, det var sjukt omoget.

2009-11-06 @ 20:50:00
URL: http://wakethedead.blogg.se/
Postat av: Erika

Åh så bra att dom vann. Alltså orka bry sig om dom som buar (du fattar vad jag menar) för dom vann ju best group! Det bevisar ju ändå att dom är så sjukt stora. =)

2009-11-06 @ 22:54:25
URL: http://letsgochasethesunset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0