All time low @ Sticky fingers, 16/9 - 09.

' All time low. Det helt jävla underbart! The Audition var jävligt bra de oxå! Gitarristen (tror jag det var, affrot iaf) trängde sig förbi mig då jag skulle visa min biljett för att komma in. Tänkte fråga vafan han höll på med, sen såg jag att han faktiskt spelade i bandet.
Jag stod längst fram. Sångaren kollade på mig, & även gitarristen (?), vet dock inte om jag tog sångaren i handen oxå, men det tror jag inte. Han var lite söt. Hahah, då han satt där, på scenen & sjöng. Alla från All time low kollade på mig, dock, förutom Rian, för han satt ju vid sina trummor hela tiden. Jag tog på Jack's & Zack's gitarr & höll Alex i handen (då jag nästan råkade dra av hans ring, vilket inte alls var meningen)! Det var iaf jävligt mysigt, & jag kan inte vänta tills de kommer tebax! Vilket förhoppningsvis blir i Februari någon gång.
& ett stort jävla tack till Malin, som körde oss upp & som fixade sovplats till oss.

Bilder:

The Audition:















All time low:





























Många bilder, ohyes, I know!
Dock är det väldigt dålig kvalité på de, men det är för att jag inte hade min kamera, utan mammas kamera, & den tar lite suddiga bilder & så, men det är sånt man får leva med.


Kommentarer
Postat av: rekruuug

ska dom till gbg i februari också?! :O

ja älskade konserten :D

2010-01-03 @ 20:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0