Bring me the horizon @ Brew house 17/10 -09.

' Underbart!
Mina höftben är helt jävla förstörda, min bröstkorg gör så in i helvetes ont. Kan knappt prata för då gör'e bara ondare. Gå kan jag inte heller. För varje steg jag tar, så bara sticker det till, lr vad jag ska säga. Min armbåge är helt död. & mina höfter gör oxå ont. Jag förfrös nästan i kön. & jag tappade nästan mina byxor & lite mer därtill, på konserten. (HAHAH!)
Men det var så jävla värt allt! För det här var nog en av de bästa dagarna i hela mitt liv. Jag vet att jag kanske säger det rätt ofta. Men det var'e verkligen!
Stod & sjöng, & Johan & Oliver kollade på mig & sjöng oxå. Så jävla fint var'e! Tog Oliver i handen, & på hans tatueringar (som förövrigt var jävigt nice att ta på, måste jag säga!). Tog på Matt (Kean's) svettiga rygg. Fick Adepts handduk. Svimmade nästan. Kunde knappt andas. Spydde nästan på 3 pers.
Jag vet inte hur mycker mer jag kan säga.
Dagen var helt jävla perfekt! <3

Bilder:

Her bright skies:



Adept:



Bring me the horizon:



Aj:





Jag fick bara en bra bild på alla 3 banden, ungefär. Samma sak där, mammas kamera. Men det gör inte så mycket.
På sista bilden hänger Adept's handduk så fint på väggen, & min biljett sitter där över. Mycket fint. Mycket fint!
& på näst sista bilden kan ni se mina märken som jag fick.
Fan vad ont jag hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0