Julpynt



Har äntligen tankat in alla bilder i datorn, så ja. Det var alltså såhär det såg ut när vi fixade lite julpynt i lördags. Fast vi klädde ju bara granen. Det märks att julen är precis runt hörnet dock! Idag har jag & mamma inhandlat en massa mat till på fredag. Det gjorde vi efter att vi hade varit hos dietisten, så jag har varit upptagen hela dagen fastän jag är ledig från skolan, så det där matschemat får jag nog se till att fixa imorgon tyvärr. Just nu ligger jag i sängen och hade tänkt att ge sovandet ett försök, det går ju inte så bra på den fronten. Aja, imorgon blir det i alla fall pepparkaksbakande!

Kommentarer
Postat av: amanda

så jävla myyysiiigt :*

2010-12-21 @ 00:33:51
URL: http://dreew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0