You're the one who keeps me asleep, on the nights where I can care less if I ever woke up again




Jag vet inte riktigt vad jag ska säga.. This made my night
Det här är två personer av få som jag ser upp till, och att hitta de här klippen när man är nere & känner sig ensam är helt perfekt! Det var verkligen i rättans tid.

Vad skulle man göra om det inte fanns någon som sa alla de rätta orden precis då man behövde höra dem? Det spelar ingen roll om man känner personen i fråga eller inte. Man får känslan av att man inte är ensam, det finns någon annan som vet vad man går igenom. Eller så är de bara så underbara så att de vet exakt vad de ska säga för att man ska få ett stort leende på läpparna.
Jag kan i alla fall meddela att jag är otroligt lycklig över att jag har hittat dessa personer. My role models

Även om den ena är mycket mer betydelsefull för mig än den andra, så ger mig båda en sådan stor inspiration i livet!

Kommentarer
Postat av: amanda

AAAAAAAAAHHHHHHMEEEEEEEEENNNNNN PUSSSSSSSSSS

2010-12-28 @ 02:20:09
URL: http://dreew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0