Yes it's on and poppin'

Igår bokade mamma en resa till Mallorca (Cala Mayor) för oss båda. Åh, det ska bli härligt! Vi åker den 17 Juli, alltså om 3 veckor.
Förövrigt så känns som att sommarlovet redan är mot sitt slut.. Om 2 veckor är det Hultsfred, veckan efter det drar jag till Mallorca, direkt när jag kommer hem så drar jag med Emelie upp till Boberg och sedan är det drygt 3 veckor kvar av sommarlovet. Det är fan sjukt. Jag vill sova. Sovasovasova.
En glad nyhet är ju iallafall att jag kom in på det gymnasiet jag ville! Jag förstod väl det iofs, men lite nervös blir man ju alltid.
En dålig nyhet är att då jag är på Mallorca så firar jag & Alex ett halvår, vilket betyder att jag inte är hemma, haha. Känner mig så dum.


Googlebild. Tror inte att det är taget på Cala Mayor, men iaf.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fyfan vad skönt!

& jag vill dö när jag tänker på att sommarlovet kommer ta slut. F-Y F-A-N!

2010-06-24 @ 15:36:24
URL: http://dreew.blogg.se/
Postat av: Emelie

Iiiih, så nice alltså!

Jag vill också åka utomlands, till ett såntdär varmt ställe.

Åh, så dumt att det krockar med det, fast ni kan ju fira i förskott eller efterskott, även om det inte blir samma sak. :*



Sluta skriva sådär. Nu fick jag typ panik. OMG SKOLAN BÖRJAR SNART IGEN tyyyp. Haha. :(

2010-06-25 @ 22:59:36
URL: http://wakethedead.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sv: Om den är!

Jag kan inte sluta lyssna på den och det är ditt fel. :c hahah.

2010-06-27 @ 00:12:30
URL: http://wakethedead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0