Get ready for the rough and tumble if you wanna be starting something

Asbra låt

Innan ni klickar er vidare till en riktigt jävla bra låt så tänkte jag bara säga en sak, som faktiskt är relevant med låten.
Varje gång jag lyssnar på den tänker jag på London och idag fick jag en känsla, jag vet inte om den var bra lr dålig men hur lr hur så sa den mig att jag måste (absolut måste) flytta till London. Vad som än händer. Jag ska dit, jag vill inte vara den som inte vågar.

Jag är så trött på Sverige, allt som Sverige har att erbjuda. För vet ni vad? Sverige har inget att erbjuda.
Jag är så jävla trött på det kalla klimatet, alla fula skogar och de äckliga småstäderna.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Iiih, jag ska också flytta till London.

2010-05-17 @ 00:09:28
URL: http://wakethedead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0