check your mailbox


Innan jag öppnar dörren så kollar jag alltid i brevlådan. Det är som en liten rutin kanske man skulle kunna säga? Som vi alla varje morgon och kväll borstar våra tänder. Det kändes i alla fall ganska fett när jag idag såg att all post var till mig.
En ganska fin blanding; tandregleringen, festivalbuss & Gina tricot.
Okej, bortser man från tandregleringen så var det bara bra saker. De svarta jeansen från Gina tricot ska jag prova imorgonbitti hade jag tänkt, märkte att det inte alls var samma kvalité på dem som jag hade föreställt mig, så de kan vara aningen för stora, men ja. Då är det ju bara att skicka tillbaka dem och klicka hem något annat i stället.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, det var samma för mig! ALL post till mig! Iofs, var festivalbussen-biljetterna all post vi fick... men ändå! :D

2011-04-05 @ 16:37:00
URL: http://wakethedead.blogg.se/
Postat av: evelina

re: Men oj :( Låter värsta hemskt, men det är bra nu eller? :( Ska försöka kämpa emot, hur jävla svårt det än är, blir på så himla dåligt humör när jag inte får socker men uh, måste försöka.

2011-04-05 @ 20:04:22
URL: http://hhivefive.blogg.se/
Postat av: Eldarbenedicte

Hello my name is Cisco. English language is my second language . I visit sites like yours to learn new english vocabulary words and improve my english grammar . I hope to have effective communication and business communication for a new job in US. I learned a new word of the day from your site. I plan to be public speaking and business writing better now from your site. Thank you.

2012-07-12 @ 12:48:40
URL: http://eldarbenedicte.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0