It’s the movie they wouldn’t let you see



Verkar som att de har stängt av nerladdningsfilen, men jag såg att en tjej hade skrivit att det inte funkade för henne heller, och det var bara en timme efter att de hade laddat upp den, så vi får se! Jag hoppas att det kommer igång lite senare.
Hur som helst, den här dvd'n var verkligen i klass med all time low. Så otroligt jävla rolig, hahah. Hade dock hoppats på att få se lite mer sjuka grejer, men vad kan man säga? Jag är långt ifrån missnöjd, bästa jag har sett på länge! Hoppas bara att nerladdningen funkar sedan så att jag kan se den fler gånger.

Kommentarer
Postat av: Poffie! :*

"dick came out"

hahahhaha fyfan så jävla bra film

2011-12-29 @ 15:13:17
URL: http://verklighetsutflykt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0