Du är nu 17 år



Jag tänkte göra ett alldeles eget inlägg till dig Emelie, här och nu. Blir du rädd? Det är ju trots allt din dag idag. Din och ingen annans (jo, det finns säkert fler som fyller år idag), men idag är det dagen du blir 17 år. Hur känns det om jag får fråga? Snart 18 & myndig! Minns du allt man sa att man skulle göra när man blev 18? Ja, men nu närmar det sig.
Jag tänkte bara berätta lite saker för er som inte vet. Emelie är den bästa tjejen som finns, hon är den man alltid kan gå till om man behöver prata, och jag lovar er, hon kommer inte att döma! Hon är helt underbar, det går inte beskriva. Jag kan ärligt säga att hon har förändrat mitt liv, nu kanske ni tänker; "ja, men säkert." men ja, säkert! Att umgås med henne har gjort mig till den jag är idag, lite tyken ibland (haha) men otroligt stark som person, det är Emelie som har lärt mig att inte ta någons skit, och det tackar jag henne för. Hade hon inte lärt mig det så hade många personer trampat ner mig för länge sedan. Ibland är hon nog lite för snäll själv dock, för sitt eget bästa. Jag måste citera hennes syster när det kommer till detta: "Emelie är en väldigt snäll person, ibland för snäll för sitt eget bästa. Ibland måste man faktiskt få säga ifrån, men att ha ett stort hjärta är väl aldrig fel? Så det vore ju dumt att klaga." Så sant, så sant!
Jag minns första gången vi träffades, det var ingen som vågade säga något och när vi skulle titta på film så satt vi i var sitt hörn av soffan, haha. Det var så otroligt pinsamt! Fast vi är nog jävligt pinsamma tror jag. Vem erbjuder sin bästa vän 20 spänn för att gå fram till en främling på Metaltown, be om en kram och säga att hon älskar honom? Det gör tydligen vi.
Emelie är som min andra halva, och nu var det alldeles för länge sedan vi träffades, men snart ska vi ses igen! Så ha nu den bästa dagen ever, puss <3!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Alltså Maja, så himla fint. Tack, tack, tack! Belv helt tårögd, haha. Du är den bästa i hela världen. Saknar dig, men nu ses vi ju snart som sagt.

Jag älskar dig! <3

2011-02-17 @ 17:45:20
URL: http://wakethedead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0