I'm looking up but I'm feeling kind of down

Sitter i soffan och bara tar det lugnt, det blev en otroligt kort & fin dag ändå. Det kunde jag nog aldrig ana när jag vaknade imorse, men när mamma slutade tidigt blev allt mycket bättre. Kvällen har även spenderats med henne, en riktig myskväll! Det gillas starkt må jag säga. Vi lagade mat; couscous, currysås, blandsallad med limesaft & lite balsamvinäger samt quornfilé. Lite senare blev det tv och sedan; naturell fil blandad med päron&vanilj-fil, müsli och lite blandade bär (björnbär, hallon & blåbär). Mums! Men nu sitter jag här och har ont i magen som vanligt, för att inte nämna hur trött jag är.

Kommentarer
Postat av: amanda

bär<3

2011-02-11 @ 22:35:19
URL: http://dreew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0