This is an anthem, so fucking sing

Jag vet att jag har sagt det hur många gånger som helst men det var verkligen som en enda stor fest! Precis som Myspace live show i Australien. Det var den tyngsta bmth-konserten jag har varit på hittills.
Jag taggar redan till Metaltown 11' nu, eftersom de sa att de skulle dit. Så jag ska se dem en gång till det här året, fyfan vad härligt!


Det är där jag är som lyckligast, det är då jag verkligen lever. Man kan bara skjuta undan alla tankar som annars snurrar i huvudet 24/7, och även skolan. Man finns bara i nuet. Jag skulle kunna göra om det kväll efter kväll om jag hade kunnat. Det är just därför som jag ska gifta mig med en rockstjärna och kunna få uppleva det varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0