Describe the sunlight so I can feel it's burn

Jag hade som löfte att fota på campingen i år, eftersom jag ångrade som fan att jag inte gjorde förra året. Gjorde jag det? Nej. Därav endast bandbilderna. Jag fotade dock knappt några band heller, varför inte? Herregud, jag ångrar det som fan. Fast det visste jag ju att jag skulle göra.

Hur som helst, det har varit en extremt svettigt rolig vecka och jag har som sagt en hel del nya roliga historier att berätta. Det har hänt mycket kul den under denna veckan. Vi ses nästa år igen Peace & love!


Kommentarer
Postat av: evelina

Vi får ta den där hälsningen nästa år, haha!

2011-07-05 @ 15:28:16
URL: http://hhivefive.blogg.se/
Postat av: Anonym

SAMMA HÄR! Åh, jag hatar mig själv för att jag aldrig tar några bilder typ :(

2011-07-07 @ 22:19:52
Postat av: ida w

- Jo visserligen. Det borde ha varit mer ös än vad det var, men så länge man gillar ETF var det bra. Dock tänkte jag inte på att ljudet var dålight först... Och det hade nog varit bättre med Max som bassist i stället för ersättaren eftersom han inte är en del av bandet, men bättre än ingen spelning alls iaf. Dessutom fick de dålig speltid så många fans missade dem.

Okej :) Jag stod precis nedanför gitarristen, vid staketet :)

2011-07-12 @ 22:12:41
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0