The good times make the bad times worth our time


Åh du vackra människa, när kommer du hit och spelar för oss? Det börjar bli dags nu tycker jag.

Och jag blir galen över att man inte kan bli uppdaterad någonstans om vad han håller på med. Det enda som finns är hans twitter och där står det inte mycket om de nya låtarna och vad som kommer att hända/har hänt med Nevershoutnever. Är han på turné? Spelar han in ett nytt album? Gör han ingenting? Vad händer? Jag blir galen!

Tror att jag blev lite starstruck nyss, och kommer nog att fastna i en Christofer Drew-period nu, men vad gör det? Man blir ju så himla glad av alla hans låtar. Smälter av hans personlighet gör man också, visst vill man bara bli en bättre människa efter att man har sett hur underbar han är själv?

Be the change; spread the love

Kommentarer
Postat av: Ida we

- Jo, de hade väl ändå vetat hela natten att det skulle bli lerigt så man kan ju undra varför de inte började "spåna" tidigare. Om inte jag hade jobbat där hade jag förmodligen missat dem, men nu kunde jag gå in genom en genväg ^^



Ja där ja, så långt i mitten man kunde alltså ^^ på grund av mittendiket. Failade ju lite med wall of death bara för mittendiket också, haha.



Jasså! Vad kul! Kommer själv aldrig att få se min förebild live tyvärr (han är död)...

Tycker att det är så himla jobbigt med alla som klagar på Craig btw, att de fortfarande inte accepterar att Ronnie är ute ur bandet...

2011-07-13 @ 19:31:06
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0