Gyro at Siesta!

Igår natt, runt halv två kom jag hem till Vimmerby. Ungefär en timme innan beräknad tid, vilket förmodligen berodde på att busschauffören körde i ca 140 km/h. Som tur var sov jag och slapp oroa mig för att dö.

Hur som helst så har det har varit stressigt, långtråkigt till&från, lite dåligt planerat och även lite jobbigt att lära sig helt nya saker på plats. Dock har det gått bra och jag har haft jävligt roligt!

Här kan ni se lite arbeten som jag har varit med och gjort!

Min, Sofie & Matilda's hälsa hem-video


Mitt och Angelica's reportage om treornas campingscen Tropico. I början får ni även se väckningen, där två campare fick frukost på sängen!


En intervju med Future Idiots, där jag har hand om kameran som filmar bandet.


En intervju med Knowing is not knowlegde, där jag har hand om kameran som filmar intervjuaren. Inte lika roligt kanske, menmen. Kan vara värt att se intervjun i alla fall!


Jag har filmat fler intervjuer, men de ligger nog inte ute än. Det var i alla fall lite av vad jag har varit och gjort de här tre dagarna.

Kommentarer
Postat av: Isabella

Fett bra! :D



Sv: Ja, men vi var bäst, Puss! :*

2011-06-05 @ 23:18:21
URL: http://blackrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0