'Cause I'm always where I need to be


Jag är helt förälskat i The kooks, no joke. Jag älskar alla glada låtar som handlar om kärlek, det är lite som Christofer Drew. Jag tror att jag min förälskelse började efter att vi träffade på dem och pratade lite på Siesta, så himla trevliga och fina! Jag har faktiskt försökt att lyssna på dem förut, för jag har gillat Mr Maker sedan innan, har bara inte kommit på vad den hette förens nu. Så ja, nu sitter jag och spelar lite blandade The kooks-låtar på replay, men det blir mest Mr Maker, Always where I need to be, Naive och Do you wanna.

Kommentarer
Postat av: Emelie

De är så jäkla underbara! Vill också se dem live :( och träffa dem, omg...

2011-06-05 @ 21:09:03
URL: http://wakethedead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0