European tour 2012


Här sitter jag & hade precis tänkt att gå och lägga mig, men så hittade jag den här videon och tänkte att jag skulle se så jag inte hade missat något. För det är alltid enklare att se ungefär hur turnén ser ut när någon har sammanställt allt i en video.

Jag & mamma hade planerat att vi skulle åka till London så att vi var där den 27'e eftersom jag hittade en spelning med Nevershoutnever. Det var inte långt efter som jag sedan fick reda på att även Travis skulle spela i europa för första gången. Jag hade kollat på facebook innan & blev besviken så jag inte hittade några datum i London förutom den tredje februari, men så hittade jag detta, och vad kan jag säga? London - 26/27 januari. Jag kan inte riktigt tro det. Det har inte sjunkit in ännu. Ska kolla upp mer om biljetter och så imorgon. Nu kan jag sova gott i alla fall, det kan jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0