made a break, a new escape

Vi har väl alla (eller i alla fall de flesta) hört All time low's låt No Idea, men nu sägs det att Nickelodeonstjärnorna Big time rush har stulit den här låten. Man vet dock inte än om de har fått lov att göra en cover osv, men då hade då väl ändå kopierat den helt och inte bara refrängen? Jag är rätt upprörd faktiskt & väntar nu på att få höra hur det ligger till.

Jag själv tycker att låtarna är ruskigt lika och nej, det här är verkligen inte okej så länge de inte har fått tillåtelse till att göra detta, vilket jag dock har svårt att tro. Dessutom är All time low's låt tusen gånger bättre.
Hur som helst, jag väntar spänt på att få veta vad det är som händer & hur allt ligger till!
For now, lyssna mer här.



Kommentarer
Postat av: Poffie! :*

NU HÖR JAG!

hahahahah inte helt okej elleerrrr )):::

2011-11-13 @ 15:27:13
URL: http://verklighetsutflykt.webblogg.se/
Postat av: Evelina

re: tack :*



alltså, det här är så jävla fult, seriöst. blev helt "wtf" när jag hörde big time rush's låt första gången...

2011-11-13 @ 18:22:18
URL: http://hhivefive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0