Contagious Chemistry

Hej osv.
Tänkte bara säga att veckan i Mora har varit superbra, och jag hade inte haft något emot att komma tillbaka inom en snar framtid. Så är ju dock inte fallet, nästa gång blir inte förrän i Augusti, efter sommaren.

Hur som helst, har varit lite impulsiv och bokat tågbiljetter till Borås över valborg, där jag ska träffa Jenni & Cicci för att dricka lite & ha det trevligt! Och några dagar innan det så kirrade jag biljetter till Smögen. Åh, äntligen kommer jag att få träffa finaste Amanda igen. Det känns bra! Hade fixat lite planer med Johan om fest där osv. Så nu kör vi!
Det kan inte bli annat än galet om både Mandis & Johan festar på samma ställe, kan inte ens föreställa mig, hahah.

KBK FÖRIHELVTE
Tänkte att det kanske blev roligare med en bild oså. Bye

Kommentarer
Postat av: sofia

Fan vad snygg!

2012-04-29 @ 21:16:28
URL: http://saxxn.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hahah, kör ba kör! (Och du är världens finaste)

2012-05-01 @ 17:15:01
URL: http://dreew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0