På tisdag bär det av

På måndag natt är det ännu en gång dags att slita sig från sängen redan 02:00. De otroligt långa dagarna kan alltid bli intressanta. Det gäller att hålla sig pigg under de 7,5 långa timmarna på tågen upp till Mora. Just in case liksom, det är ju ganska ofta som något går fel med tider, tåg eller liknande. Det värsta är att man aldrig lyckas sova när man väl kommer fram.

Åker en tisdag denna gång, bara för att jag känner mig tvungen att vara kvar här hemma för att spela in vår kortfilm till skolan. Tacka prestationsångesten & den delen av mig som alltid är för ambitiös i skolan. Hur som helst, det ska faktiskt bli roligt & jag ser fram emot resan till Mora. Det ska bli skönt att komma dit igen, träffa alla fina tjejer, få god restaurangmat & slippa laga allting själv som jag gör här hemma. Inget fel med det, det är roligt men blir jobbigt i längden.

Hoppas på att kunna jobba lite med kroppen, för att få mer självkänsla och kunna acceptera hur den är byggd och ser ut i dagsläget.

See ya' bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0