Discarded all the naughty nights for niceness

Nu är jag tillbaka i Vimmerby, efter några dagar i Hultsfred & sedan en hel vecka i Vara. Jag har haft jävligt roligt ska ni veta! Ätit mängder med godis & druckit litervis med redbull. Inte bra, men nu är jag tillbaka på banan igen, hihi. Tog en tripp till Göteborg och kollade på när pojkvännen och hans bästa vän, som jag bara hade känt i två dagar, piercade frenum. Riktigt snyggt, indeed! Det var mig minsann ett minne för livet, haha.


Näst sista kvällen var vi på fest, och jag fick se hur det var att festa i Vara. Roligt med nytt folk! Sista kvällen, bakfulla & äckliga, gick vi den långa vägen till närmaste ica-affären för att köpa tacos, snacks & dricka. Sedan var vi uppe hela natten igen & kollade på tre filmer, varav Breaking dawn som jag faktiskt inte hade sett. Men gud så snygg gjord den var! Tyckte dock att det hände lite för mycket på allt för lite tid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0