A week in pictures

Lite bilder från förra torsdagen. Det har inte hänt allt för mycket här hemma, jag kämpar på efter en otroligt bra vecka uppe i Mora. Köpte nya & billiga underkläder, tog det lugnt vid sjön med finaste bellis & åt en enligt receptet; "oemotståndlig" ananaspaj. Måste dock säga att den var riktigt god! Igår och även idag tog jag mig runt spåret, vilket känns riktigt skönt.


Har suktat efter ett bad ett bra tag nu, men kan inte hitta någon propp till badkaret eftersom att de inte ser likadana ut som i lägenheten.. Så nu ska jag på upptäcktsfärd! See ya bitches


Kommentarer
Postat av: Bellis

Gud så trevligt vi hade det döh, ses imorgon! PUSS!

2012-08-15 @ 21:27:54
URL: http://blackrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0