Emmaboda 2012



Okej, nu är jag lite småsur. Hade nämligen skrivit klart allt och råkade på något vänster komma tillbaka till startsidan. Får väl bara börja om nu då.
Anyhow, imorgon var det en vecka sedan jag åkte hem från Emmabodafestivalen, och jag saknar det något så otroligt redan nu. Alla vänner, allt nytt folk man träffade, musiken, allt skratt, och att bara kunna sitta ute i en brassestol och dricka hela dagen/natten. Emmaboda är verkligen den bästa festivalen på sommaren, och nästa år ska jag försöka få tag i en biljett då de kostar 495 kr. För jag ska dit vare sig banden är bra eller inte.

Jag vet att jag inte har uppdaterat på över en vecka, varken om festivalen eller annat, men jag har haft fullt upp med att sova. Ta igen mig efter en galen vecka. Kan ju berätta att det inte går så bra, och jag är fortfarande riktigt sliten och sover otroligt mycket. Dessutom är min hals fortfarande åt helvete den också. Rösten är på bättringsvägen och är snart tillbaka. Skönt det! Även om jag gillade när den var rispig, haha.

Och till sist, tack alla underbara slynor i Camp redlösa slynor, för att ni gjorde denna veckan så jävla bra och minnesvärd! Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Lisen

Haha chipsbilden <3 tack själv slyna, detta var lätt bästa veckan på hela sommarlovet. Och jag räknar med en lika fin repris nästa år! :) puss

2012-08-04 @ 21:40:10
URL: http://unhateable.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0