Always so pathetic;

Varför ska jag alltid vara så otroligt patetisk? Kunde verkligen inte hjälpa det, men fällde en tår på bussen hem. Kunde inte hålla det inne och så fort jag kom hem & in på mitt rum, där jag var helt ensam, så bröt jag ihop.
 
Idag var utdelningen av stipendiet till New York. Något som jag har kämpat så otroligt hårt för att få. Och nu säger jag inte att jag är den enda som har gjort det, för så är det verkligen inte, och det vet jag. Sedan vet jag också att jag aldrig har varit tillräckligt duktig, och detta gäller det mesta. Blir bara så besviken på mig själv när det äntligen kändes som att jag kanske dög, och var tillräckligt duktig för att få den här chansen, men nej. Självklart inte.
 
Känner mig alltid så dålig. Som att det jag gör inte räcker till.
 
Hur som helst, så är jag otroligt glad över att rätt person vann. That's for sure.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det där är inte sant. Du är så otroligt duktig & önskar att du själv kunde inse och tycka det också. Älskar dig!

2012-12-19 @ 19:39:11
Postat av: Poffie!

Du var inte den enda som gjorde det, vill jag lova.
Känner EXAKT likadant som dig. Började "smågråta" på bussen och sedan när jag kom hem bröt jag ihop fullständigt. So I feel you.
<3

2012-12-19 @ 21:24:53
URL: http://verklighetsutflykt.webblogg.se
Postat av: Lisen

Åh men du.
Du är en av de mest ambitiösa människor jag träffat, hade gjort vad som för att ens vara i närheten av din driftighet.
Du ska vara så jävla stolt över dig själv Maja ♥.

2012-12-19 @ 22:16:10
URL: http://unhateable.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0