Out of the blue and into the black

Det var ju det här vi pratade om. När man blir stressad eller bara har en dålig dag etc. Då tar man ut på kroppen, utan anledning. Varför? Jag vet inte riktigt om jag ska vara ärlig, kanske för att man alltid har varit kritisk kring den?
Att ha gymmat lite idag hjälpte inte, det är nästan så att det känns värre. Urh. Och jag är så trött. Kan inte sova mer än 2-3 timmar per natt. Stressad är jag dessutom, vilket leder till att jag använder mig av gamla rutiner. Sitter uppe halva natten och pluggar. Skillanden från då & nu är att jag faktiskt lyckades få en hel del gjort om nätterna förr, då man skrev allt för hand och hade böcker att titta i. Nu blir det inte alls lika mycket som faktiskt blir klart. Jag försöker, men nja. Kanske bara är uppgiften jag håller på med nu, vet inte.
Har inte haft någon ork till något i princip, bara att träffa vänner & fira lite i lördags vilket var otroligt roligt. Redigerandet går sådär.

Hur som helst, ska sluta klaga nu. tack & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0