I live and learn from my mistakes, then forget them again

Kom hem från Mora sent igårkväll, efter att ha åkt tåg/bil i sju timmar känns det riktigt segt idag. Dessutom är det P3Guld ikväll, så det var bara att gå upp tidigt som vanligt. Har funderat mycket på att inte åka, men jag känner mig ändå lite tvingad. Aja, hoppas att det blir bra i alla fall!
Vaknade dessutom med fet jävla ångest, typiskt att det ska vara så första dagen efter att jag har kommit hem. Ska dessutom inte tillbaka på tre månader, och jag valde att inte ta någon tid med Göran så att han kunde se om jag var svullen eller inte, och det ångrar jag nu. Big time.

Nä, orkar inte tänka mer. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0