I'm happy that I'm under 18, for once

Ville bara säga att det förmodligen är första gången som jag är glad över att jag inte har fyllt 18 än. Såg nämligen att koko äntligen har släppt travis, då jag kollade sist stod det inte. Hur som helst, det är samma kväll som Nevershoutnever & hur i helvete skulle jag kunna välja mellan de två? Det går inte. Som tur är var det ju dock 18-årsgräns. Men jag funderar fortfarande på om man borde åka bort dit efter spelningen med NSN. Åh, jag kan inte bestämma mig. Det var en bit dock, och chansen kommer väl igen, förhoppningsvis!


Dessutom kostar spelningen bara fem pund & det är verkligen ingenting, damn. Höj priset förfan! 55 kr. You can do better than that boy.

Kommentarer
Postat av: Poffie! :*

sv: Aw, jag saknar diggg :( Vilka är R&F?

P3Guld kommer nog bli niiiice. Pusssss

2012-01-17 @ 11:39:34
URL: http://verklighetsutflykt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0