Peace and love; Mac Miller


Det finns nog inget som i dagsläget kan beskriva den lyckan jag kände då jag stod vid Venus-scenen på Peace and love. Längst fram, och jag hade verkligen den bästa platsen. Såg allt, och fick varken armbågar eller knän på mig. Förutom i slutet, men vad gör det?

Äckligt bra konsert för övrigt, och det säger jag inte för att jag verkligen gillar honom som artist. Det säger jag för att han bjöd på sig själv och gav allt på scenen. Önskar dock att han hade dansat mer & kört sin freestyle under Donald trump, men men, man kan ju inte få allt. Det var som sagt underbart bra hur eller hur!

Fick dessutom ögonkontakt två gånger, och avled lite när han spelade Angels. Bättre låt finns verkligen inte. Önskar dock att någon hade filmat den låten och lagt upp på youtube så man kunde få uppleva just den stunden igen. Och igen. Och igen. Önskar dessutom att jag inte sjöng då han pratade i låten, för det ångrar jag faktiskt. Men vad i hekvete. Det var ju bästa delen i hela låten så jag kunde inte låta bli. La knappt märke till det faktum att han stod och pratade förrän efteråt. Som tur är kommer den delen i slutet också, och då jävlar var det ju bara att sjunga med. Texten står dessutom i inlägget under. If ya'll wanted to know.


Finns bättre videos, men detta är den bästa låten som ligger uppe på youtube för tillfället. Och nej, det är inte jag som har filmat. Stod dock bredvid tjejen som gjorde det, och jag hör både mig själv och Amanda prata i slutet, haha.
Asfint att vaktens huvud syns i princip hela tiden dessutom, men wth.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0