15 år

Tänk vad tiden har gått fort. Idag fyllde min lillebror hela 15 år. Jag tror fortfarande att han är 12-13, men icke! Nu är han 15. Byxmyndig, staffmyndig & får köra moppe. Så grattis lilleman! ♥


Dagen har för min egen del varit helt okej. Sov inte länge alls, trots det att vi är lediga idag. Skulle vara med och väcka födelsedagsbarnet, men drog mig lite för länge i sängen så jag missade det i alla fall. Haha, ni anar inte irritationen där alltså, jag som har så svårt att somna om menar jag. Aja! Slösade bort ungefär halva dagen på att inte göra någonting. Spela på mobilen, kolla kläder & bloggar, tumblr osv. Sedan tog jag tag i mitt liv (eller dagen) och drog ut på en löparrunda igen. Mycket skönt! Och det gick riktigt bra måste jag säga. Varmt som in i helvete blev det dock och jag skyndade mig in i duschen för att hinna bättra på den icke-existerande brännan, men nejdå. När jag var klar så var solen borta igen och det hade blivit kallt. Mamma kom hem & pappa hälsade på, vi åt tacos och lite så. Sedan avslutade jag hela dagen med marängsviss, åh. Underbart!


Hoppas ni gillade tl;dr-texten. puss & godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0