Inspiration


If you think you’re alone, put on my music and I’ll be there for you.” - Demi Lovato

Har aldrig varit ett stort fan av Demi Lovato, men efter allt som har hänt så har jag funnit en sådan otrolig respekt för henne & jag ser faktiskt upp till henne nu. Hon är en utav mina förebilder. Nya skivan är otroligt bra, och det känns som att vissa låtar är skrivna till mig och ingen annan. Dokumentären som gick på tv'n för ett tag sedan var breathtaking och jag kände hur tårarna gång på gång rann ner för kinderna. Och ja, måste bara få tillägga att hon ser så otroligt vacker ut. Hade kunnat döda för hennes utseende, och hennes kropp ska vi inte prata om. Damn girl!

Stay strong

Kommentarer
Postat av: Amandius

Åh, fällde fan en tår över citatet. Så himla underbar tjej, rakt igenom. Håller med det du skrev till tusen oså

2012-03-29 @ 02:23:06
URL: http://dreew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0