Matkoma

Jag älskar våfflor, har alltid gjort & kommer nog alltid att göra (förhoppningsvis). Så idag införskaffade vi oss ett våffeljärn, för vi har faktiskt aldrig ägt något. Kanske är därför jag alltid har älskat våfflor? För att vi egentligen aldrig har fått några här hemma. Bara då vi har varit och hälsat på släkten på våffeldagen.
Aja, våfflor våfflor våfflor. Te vid sidan om & det knullar verkligen i munnen!
Just nu sitter jag i soffan med matkoma. Har nog aldrig upplevt det förut faktiskt. Kanske för många år sedan, men inte som jag minns. Det är lite obehagligt, men jag tror att det löser sig tillslut!

Nu ska jag snart göra mig i ordning för att sedan ta bussen till min pojkvän. Hade tänkt att överraska honom med en film & godis, pringles och cola. Det känns inte så lockande i dagsläget dock, men som sagt. Jag ger det några timmar, sedan ska det nog gå ner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0