Young guns @ sticky fingers

Det första jag måste nämna är att jag verkligen skäms. Det kan inte ha varit mer än 100 pers på sticky härom kvällen, vad hände? Vi kom dit halv sex, alltså en timme innan insläppet och det satt fem stycken utanför och väntade. Insläppet blev försenat, och det kom inte mycket folk. Jag kan svära på att vi inte var mer än 40 stycken innan vi fick gå upp till konserten.

Hur som helt, själva spelningen var verkligen asbra! & jag vill såååå gärna bara köpa en biljett till Putte i parken för att få se dem för tredje gången. Åh, det hade verkligen varit något. Fick i övrigt ögonkontakt med Gustav två gånger, och han tog mig i handen. Erika däremot, damn. Lovar att han flörtade lite då han tog henne i handen minst tre gånger och kollade in henne några gånger. Första gången var bäst dock, då han verkligen sneglade och kollade riktigt länge. Det var fint osv!

Jag bjuder på två sjukt dåliga iphone-bilder eftersom att jag inte tog med mig min kamera. Puss!

Kommentarer
Postat av: Erika

hahahahha maja <33333333333 loooooove :*

2012-03-11 @ 18:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0