Det som ibland känns som standard

Provar att för första gången blogga med mobilen, ingen aning om hur det kommer att se ut i slutändan, men det tar vi då!

Ville bara göra en snabb uppdatering, mest bara för att jag kan.
Har haft ångest i princip hela dagen, den har pendlat från att vara riktigt jävla stark, till det att man känner att man kan stå ut med den.

Som tur är så har jag umgåtts med vänner hela dagen, och jag vet att det hjälper. Sitter jag istället hemma & tittar in i en vägg så börjar tankarna gå på högvarv, och tillslut blir ångesten bara starkare. Det är bättre att bara försöka ignorera det. Hur jobbigt det än kan vara ibland.

Hur som helst, det blir en tidig kväll för min del. Skulle försöka få mer än 4-5 timmars sömn för en gångs skull, hade jag tänkt. Går dock upp lite tidigare imorgon för att hinna med det jag inte har orkat fixa ikväll. Och visst låter det alltid lovande såhär på kvällen, innan klockan ringer sådär obehagligt tidigt.

Ska sluta skriva nu, godnatt!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Du är stark. Love u <3

2012-05-03 @ 17:16:36
URL: http://dreew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0