Update 05/09

Så mycket saker som händer nu. Kände bara för att uppdatera lite & säga att jag saknar Amanda redan nu, och har egentligen gjort det enda sedan jag åkte därifrån. Hon är verkligen den bästa vännen man kan ha, och jag vet inte vad jag skulle göra utan henne.
Taggar midsommar som in i helvete, då ska jag tillbaka för att spåra ur ännu en gång.

Kolla in bloggen här för övrigt; www.dreew.blogg.se

I alla fall, hade tänkt att dra mig ner mot duschen, för att få en tidig kväll för en gång skull. Sedan bädda ner mig i sängen och träna på nationella en gång till.
Är så stressad så det finns inte, det känns som att det har kommit en massa arbeten out of the blue, som ska in nu innan sommaren. Dessutom är det ju siesta snart. Åh. Aja, det är bara att jobba röven av sig som vanligt & försöka att inte dö.

Men som sagt, nu ska jag bege mig ner mot duschen. Bye
(bara en vanlig tråkig uppdatering om ingenting)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh älskar dig, världens bästa!

2012-05-10 @ 18:07:59
URL: http://dreew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0