Hur jag spenderar mitt höstlov;

Ja, ungefär sådär känner jag just nu. Måste plugga hela lovet eftersom att jag har varit så otroligt trött & lat nu i början av den terminen. Måste verkligen göra en förändring, men har ständigt ont i huvudet & vill bara sova. What to do, what to do?
Det hjälper ju heller inte när alla kurser är så sjukt tråkiga. Har verkligen ingen motivation, men det är väl dags att ta tag i livet nu. Ska i alla fall göra klart ett arbete i historian nu, eftersom att lösenordet till hemsidan vi måste gå in på, går ut imorgon, och man kan bara få nästa lösenord om man loggar in i skolan, så ja.
Jättefin mun har jag på bilden också. Ser ut som att en häst har sparkat in käften på mig. Anyway, det var väl bara det jag skulle säga, over n' out bitches.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0